• 12 maanden garantie!
  • Reparatie binnen 20 minuten!
  • Bel vandaag nog 0612349790

Werkwijze



Werkwijze

 

Wanneer u uw toestel bij een van onze vestigingen inlevert voor reparatie, legt u de klacht(en)/ het defect welke uw toestel heeft uit aan de baliemedewerker(s) zodat zij een duidelijk beeld hebben van het defect van uw toestel. Hierna wordt besproken welk onderdeel nodig zal zijn voor de reparatie en welke kosten hieraan verbonden zijn.

U krijgt van ons een reparatie-bon van ons mee. Hierop staat uw naam en reparatie duidelijk vermeld. Houdt er rekening mee dat deze bon tevens uw afhaalbewijs van het toestel is. Zonder deze offerte-bon kunnen wij uw toestel niet retour geven. Dit om fraude te voorkomen. Bent u de offerte-bon kwijt? Dan heeft u de aankoop-bon nodig waar duidelijk uw naam en IMEI-nummer van het toestel op staat. Tevens zal u zich in onze winkel moeten identificeren zodat wij het toestel aan de juiste persoon meegeven.

Hierna wordt uw toestel overhandigd aan de gespecialiseerde monteur. Onze monteurs dragen speciale ESD-armbandjes en uw toestel wordt op een speciale ESD-mat gerepareerd zodat uw toestel geen statische elektriciteit kan ontvangen.

Uw toestel wordt open geschroefd en de te vervangen onderdelen worden geplaatst. Deze onderdelen worden na de reparatie uitvoerig getest. Indien u een toegangscode op uw toestel heeft, hebben wij deze nodig om uw toestel te kunnen testen na reparatie. Indien u de toegangscode niet wil afgeven is dit natuurlijk ook oké. Houdt er echter wel rekening mee dat het kan voorkomen dat de reparatie dan langer duurt omdat wij het vervangen onderdeel (mogelijk) niet kunnen testen. Het kan namelijk voorkomen dat er een onderdeel met een defect vanuit de leverancier geplaatst is. Wij testen het toestel dan samen met u wanneer u terug komt in de winkel.

Wanneer u terug komt in de winkel laat de baliemedewerker aan u zien dat het toestel weer functioneel is en dat de klacht aan uw toestel verholpen is. Wanneer u de toegangscode achter gelaten heeft en wij het toestel al hebben kunnen testen, duurt het afhalen van het toestel maximaal 5 minuten (afhankelijk van de drukte). Wanneer wij geen toegangscode van u hebben ontvangen en uw toestel niet hebben kunnen testen, kan het afhalen ongeveer 20 minuten extra tijd met zich mee brengen.

U krijgt na het afrekenen van de reparatie een reparatie-bon met daarop duidelijk uw naam, reparatie, afgerekende prijs en wijze van betaling. Bewaar deze bon, welke u na het afrekenen mee krijgt, goed en maak er thuis een kopie/scan van. De inkt op de bon kan na een tijd vervagen en slecht leesbaar worden. Zonder de reparatie-bon kunnen wij géén garantie verlenen!

Mocht u na de reparatie nog vragen hebben? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

 

Door het gebruiken van onze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies, Manage cookies