warranty

warranty 2015-03-09T16:00:36+00:00

GSM Reparatie Centrum B.V. garantie voorwaarden

 Wij geven 3 maanden garantie op de functionaliteit van de vervangen onderdelen, uiteraard met uitzondering van vloeistofschade of later toegebrachte val-/druk- en stootschade.

Wij maken enkel gebruik van originele onderdelen, waardoor het zelden voorkomt dat iets niet goed werkt. Uiteraard zitten er ook bij de fabrikanten (zoals Apple en Samsung) wel eens productie foutjes tussen. Wij raden u aan uw bon goed te bewaren of in de winkel te vragen om een digitale kopie van de bon/factuur per email te verzenden.

Wij kunnen aan een pintransactie nooit zien om wat voor onderdeel of welke reparatie het gegaan is, daarop kunnen wij geen pin afschrijving accepteren voor de garantie.

Bij waterschades kunnen wij enkel garantie geven op de vervangen onderdelen.

Bijvoorbeeld: uw Samsung Galaxy S3 is in de WC gevallen en gaat niet meer aan, na een waterschadebehandeling (a €25) en een nieuwe accu (a €20) doet de telefoon het weer en loopt u bellend de winkel uit. Na 3 weken kan het zijn dat uw toestel geen simkaart meer kan lezen. Dit zal niet onder garantie vallen opdat de simkaartlezer nog niet eerder vervangen is. Indien de simkaart weer gaat functioneren met een nieuwe simkaartlezer zijn de kosten 39 euro.

Het niet altijd mogelijk om een toestel met een garantie probleem in te leveren in een ander filiaal als waar het product hersteld is.

Wij streven ernaar om elke klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Wilt u deze afspraak maken of nog een product toevoegen?